De regnar idag igen!

Hej!
Nu sitter jag i soffan och myser tittar på tv!
Idag så ska jag åka till stallet typ vi 5 sen ska vi släppa in hästarna och jag ska rida tror jag rider ut på båda faktiskt!
Jag tar nog hackamoret på Toontje eftersom jag bara ska rida ut!
Jag rider nog stångtjärn och sen in i skogen och klättrar eller nått.
Toontje är nog taggad till en lång uteritt eftersom att han vila igår, och Chattanooga red jag ut på igår med mamma så hon vill säkert ridas ut idag igen! 
Provade ett tytt träns på henne som passa riktigt bra faktiskt de var mäst för bettets skull jag provade de men de funkade bra de med! Tar nog de tränset idag oxå!
Jag kommer nog rida Stångtjärn runt på henne med men rida mer efter vägen så jag kan galoppera mera då, tror gon behöver de idag lite galopp bus😊

Bild från igår! Lite suddig mamma tog de. När hon red så de blev svårt!

Mamma och Mirado

Här är tränset!
Supersnyggt
De kosta en del men faktiskt ett riktigt bra träns man får vad man betalar för!



Kommentera här: