Han gjorde de!!! Åh hon med👌 WOW

Hej!
Igår hann jag inte skriva vad jag gjorde så gör de nu istället!
Mormor och Conny var ju här i här från Torsdagen till igår för jag skulle tävla och sen skulle vi grilla och så.
Men sen igår fick mamma ett samtal och de var från Svenna en kompis till mamma som hade lite tråkigt så han kom förbi oss till stallet så jag red och fixa ganska länge igår rätt mysigt även fast de var lite kallt!
Jag red Chattanooga först och hon var så himla fin att jag trodde de va nån annan ponny så lugn inte stark och gjorde exakt som jag sa, jag tränade mycket på skänkelvikningar, öppnor och slutor! Och de gick riktigt bra både jag och mamma vart så lyckliga när vi viste att de var våran ponny när hon va s otroligt fin.
Samma med Toontje wow säger jag bara vilken ponny och vilka steg han fick till igår!
Han gjorde de riktig piaff mamma hjälpte mig lite hur jag skulle göra och mitt på långsidan samla jag ihop och drev och använde ryggen samtidigt!
Och precis mitt i piaffen så sa mamma direkt att han gjorde de riktiga steg han lät nog nästan va den ända B ponnyn i Dalarna känns de som vilken ponny så samma där vi trodde knappt de var våran ponny!
Men sen var vi ju jätte hungriga och trötta så vi åkte till ett thaiställe och köpte thaimat riktigt gott, och sån tur var köpte Svenna nånting med räkor i så katten fick smaka haha😊 och sen senare på kvällen var jag med några kompisar inte så länge för jag var så himla trött.
Ja de var verkligen en lång dag igår puh långt inlägg men nu ska jag äta frukost och chilla pussÅkram skriver mer senare






 

Kommentarer:

1 Gittel:

Stort Grattis!
Kram
Gittel

Svar: tack! kram bästa Gittel<3
Linnea Gabrielsson (Ninni)

2 Hanna:

Fin häst :)

Kommentera här: