Långt inlägg med fina bilder från igår och idag!

Hej!
Idag har jag hunnit med mycket!
Först skolan där vi hade HLR och sen ner till gruvan, min lärare skjutsade mig till stallet och direkt så började jag fixa sen hämta jag Chattanooga och red ett dressyr pass på banan och hon var riktigt fin, sen duschade kaggens och masers lite.
Efter de så släppte jag ut henne i hagen och direkt så la hon sig ner och rulla haha när jag gjort henne så fin men aja de var väll skönt.
Sen tog jag in Toontje och började fixa iordning han och så red jag ut de var väll först så att jag tänkte ta en halv lång tur ut men nä de blev nästan 1 och en halv timmes uteritt mestadels efter vägen fast de var inne i byn! Red ner till vattnet och så red jag hem till Lenas stuga (en som har häst i stallet) men sen var kl så mycket så då red jag hem för kl4skulle vi titta på hus! Så då tog vi Lena med oss och åkte dit!







Här fika vi igår i Lenas stuga!

Vi badade även igår jag Lena och mamma i Polen vi har vid stallet!




Här är bild från igår när vi red ut!

Bild från idag


Kommentarer:

1 Sofia:

Vilka härliga bilder ;D

2 Melissa Zaade:

Vad mysigt det såg ut!
Fin blogg :)

Kommentera här: