Matat änderna🐦

Hej!
Igår så red jag båda på banan jagbdkullr igentiligen ha hoppat Toontje och ridit i på henne men så blev de inte för Lena som jag skulle hoppa med kom sent och vi skulle ju ha stallmöte så jag hade somtur redan ridit henne på banan och jag joggade bara lite ich hon var jätte fin!
Sen hade vi mötet och de var ett ganska bra möte som vi fick Lena ljöd på frukt Tårta eftersom hon ramla av på en hoppträning vi hade för mamma, så vi satt där och myste och prata sen tog vi tag i de viktiga och vi alla fick nog de vi ville få sagt då de kändes bra att få säga de man ville säga!
Sen efter mötet red jag Too the vi hann inte hoppa för vi skulle få åka med Maria hem och då red jag på banan en kortis i hoppsadel och tränade mycket galopp piruetter och öka och sedan samla! 
Och de gick jätte bra! 
Nu kom jag precis hem från skolan för jag har ganska ont i magen så jag ska ta de lugnt idag.
Kram ha en bra dag😊😘
Har precis matat änderna som vi har här hemma🐦

Kommentera här: