Gulle ponny idag🙌

Hej!
Idag sÄ började min dag sÄdÀr glömde mobilen hemma sÄ kul var de inte pÄ rasterna.
Men a sen Ă„kte jag till stallet somvanligt och sĂ„, Jag red först Toontje i regnet☔
Han var riktigt fin sĂ„dĂ€r som en banan haha mjuk och jĂ€tte kul att rida👌
Jag jobbade mycket med övergÄngar och förhÄllningar Ä massa sÄnt!
Jag tycker faktiskt att vi hade supersnygg outfit idag! Toontje hade de röd lila schabraket han vann i söndags som har en marinblĂ„ kant och sen hade han marinblĂ„a lindor frĂ„n hööks med guld stenar runt, Jag hade mina lite ljusare blĂ„a ridbyxor frĂ„n hööks och en vĂ€st som de stĂ„r Fars och Lag div 1 pĂ„ med samma blĂ„a fĂ€rg passande och bra 🙌🐮
Chattanooga fick vila för regn Ă€r inte riktigt hennes favvo vĂ€der haha😂
Nu ska jag Ă€ta och sĂ„ pussÅkram



VĂ€rldens finaste💕 BĂ€sta Maja och mina tvĂ„đŸŽ

Kommentera hÀr: