Chattanoogas Julklapp 😍😍😏

Hej!
Idag sÄ var jag i skolan först sÄklart sedan Äkte jag hem och ja som vanligt!
Sen kom mamma hem och dÄ tog jag pÄ mig stallklÀderna och Äkte till stallet.
vi hade inslÀppet Àven utslÀpp, men iallafall sÄ skulle Peter komma kl 5 de Àr vÄran hovslagare!
De gick jÀtte bra att vÀrka bÄda Chattanooga ska fortfarande gÄ utan skor till de blir halt och sÄ och Toontje fick nya skor och Àven broddar eftersom han har skor redan sÄ fick han broddar nu istÀllet.
De var stallmöte idag oxÄ men de var inte jag med pÄ de va bara dom vuxna som skulle planera lite till jul och sÄnt med passen till 24..
Sen sĂ„ höll jag nĂ€stan pĂ„ att glömma de viktigaste jag har köpt ett nytt trĂ€ns/kandar med ett swarowski pannband och dessutom sĂ„ Ă€r de rundsytt SKIT SNYGGT och Chattanooga passar jĂ€tte bra i de🐮👍😍😜
Har ingen bild pÄ de nu men kanske fixar imorgon!
Ridningen idag blev pÄ banan och jag skritta bara pÄ Chattanooga skulle igentligen ha ridit Toontje men jag ville sÄ gÀrna rida i nya trÀnsen och sÄ tyckte jag att Toontje har förtjÀrnat lite vila nu sÄ han kan smÀlta allt han gjort under sin tÀvlingssÀsong 2013;)
Nu har jag precis Ă€tit och tittar pĂ„ Fest hos Bagge Wahlgren👍😉 
haen bra kvĂ€ll pussÅkram hejdĂ„đŸ˜ŽđŸ‘â€ïžđŸ˜‰
Älskade saknade Plutoâ€ïžđŸ’žđŸŽ

Kommentarer:

1 Anonym:

Jag rider Pluto nu Ät stella :) och kör han! Det har jag gjort sen jag var fyra och han Àr vÀrldens bÀsta ponny :)

Svar: Jaha okej va roligt Pluto och skutten som dom hade förut har alltid varit mina idoler, sÄ söta Àr dom bÄda tvÄ<3 pussa pÄ Pluto frÄn mig och hÀlsa Ulrica frÄn Carola och Linnea;)kram
Linnea Gabrielsson (Ninni)

Kommentera hÀr: