Skrittmys... KM imorgon😁👍

Hej!
Nu har jag kommit hem frÄn stallet och har precis Àtit..
Idag skrittade jag bÄda ponnysarna pÄ banan för de var hÄrt sÄ jag passade pÄ att skritta pÄ lÄnga tyglar och i form för de Àr ofta man glömmer att skritta i en timme och bara jobba i skritten!
Chattanooga blev rakad igĂ„r sĂ„ hon var lite extra pigg hon vart rĂ€dd för en liten mus som var pĂ„ ridbanan hehe men annars var hon rĂ€tt lugn, Toontje skritta jag barbacka pĂ„ och jag hade 2 filtar ett tjockt termotĂ€cke och ett tjockt skritttĂ€cke för de var jĂ€tte kallt ute sĂ„ vi sĂ„g ut som tvĂ„ Michelin gubbar hahaha men han var ganska trött Ă€ven fast han vila igĂ„r men han kĂ€ndes Ă€ndĂ„ mjuk och fin❀
Just nu sitter jag och tittar pĂ„ tv och ska snart plugga program och putsa stövlar😃👍 
ha en bra kvĂ€ll hejdĂ„â€ïž kram
Tagga KM imorgon hoppas pĂ„ bĂ€staâ€ïžđŸŽâ€ïž
 

Kommentera hÀr: